کد خبر: ۱۶۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
امام‌جمعه موقت فیروزآباد: 

 مردم فیروزآباد بر گردن انقلاب حق دارند

 امام‌جمعه موقت فیروزآباد گفت: مردم فیروزآباد حق بزرگی بر گردن این انقلاب و نظام دارند؛ اما به لحاظ درآمدی جزو شهرهای متوسط است که این امر همت دولت مردان و مسئولین مرتبط را می‌طلبد تا به وضعیت معیشت مردم فیروزآباد رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» حجت‌الاسلام والمسلمین پورغلام امام‌جمعه موقت فیروزآباد در نمازجمعه این هفته با تبریک آغاز امامت امام‌زمان (عج)، گفت: ما هرچه داریم از خیرات و برکات وجود مبارک این امام عزیز است از خدا بخواهیم که موانع ظهورش را بردارد؛ چون خود امام‌زمان (عج) نیز فرموده برای ظهور من دعا کنید.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته وحدت و تبریک به برادران اهل‌سنت و شیعه بیان کرد: در این هفته قطعاً در سطح شهرستان فیروزآباد جشن‌ها و مراسمات مختلف برگزار خواهد؛ اما خوب است با توجه به اینکه فیروزآباد در مسیر شهرهای جنوبی که اغلب اهل‌تسنن هستند قرار دارد، ورودی شهر نیز آذین‌بندی شود تا شهر جلوه زیباتری به خود بگیرد.

امام‌جمعه موقت فیروزآباد با اشاره به تسخیر اولین ساواک پهلوی در کشور توسط مردم فیروزآباد به وضعیت ضعیف معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مردم فیروزآباد حق بزرگی بر گردن این انقلاب و نظام دارند؛ اما به لحاظ درآمدی جزو شهرهای متوسط است که این امر همت دولت مردان و مسئولین مرتبط را می‌طلبد تا به وضعیت معیشت مردم فیروزآباد رسیدگی کنند.

پورغلام با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به دولت چهاردهم در خصوص وضعیت اقتصادی مردم افزود: اگر قطعاً دولت بتواند به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کند قطعاً موفق خواهد شد؛ مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ حکم رئیس‌جمهور چند اولویت برای دولت قرار داد یکی از اولویت‌ها این بود که دولت به اقتصاد و معیشت مردم توجه کند.

وی ادامه داد: مردم در اقتصاد و معیشت مشکل دارند گرفتار هستند رهبری فرمودند من در مسائل فرهنگی خیلی حساس هستم؛ اما الان به لحاظ زمان تأکید من بر اقتصاد و معیشت مردم هست.

امام‌جمعه موقت فیروزآباد در پایان از وضعیت پرداخت وام ازدواج گلایه کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم، پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری است که در قانون مصوب شده است دولت و بانک‌ها موظف‌اند ظرف ۱۵ روز از لحظه‌ای که ثبت‌نام زوجین وام پرداخت کند؛ اما الان یک سال است که زوجین در صف هستند و کسی جوابگو نیست.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان